روش های ارسال و پرداخت هزینه

روش های پرداخت به چه شکل می باشد؟

روش های پرداخت در سایت به صورت پرداخت آنلاین توسط درگاه‌ زرین پال که با تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانید پرداخت خود را انجام دهید.

  • پرداخت آنلاین

شما می‌توانید در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت آنلاین باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش آنلاین بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

– شماره کارت

– رمز پویا

– CVV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )

– تاریخ انقضاء  (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

  • ثبت سفارش از طریق واتس اپ

شما می توانید سفارش خود را از طریق شماره واتس اپ به شماره ی 09025364666 ثبت کنید و هزینه ی کالای سفارشی خود را از طریق انتقال به حسابی که به شما داده می شود, پرداخت کنید.

  • ارسال کالا

مشتریانی که در تهران هستند می توانند کالاهای خود را در روزهای کاری دریافت کنند. هزینه ی ارسال کالا به عهده ی خود مشتری می باشد
خریدهایی که قبل از 12:00 ظهر انجام شود همان روز و خریدهای بعد از این ساعت فردای آن روز ارسال می گردد.

سفارشاتی که در روز پنج شنبه ثبت شود، در روزهای کاری برای شما عزیزان ارسال می شود 
مشتریانی که در شهرستان هستند کالاهای خود را از طریق پست سفارشی دریافت می کنند که هزینه ی ارسال کالا به عهده ی خود مشتری می باشد. زمان ارسال حدود 3 تا 5 روز کاری خواهد بود که روزهای غیر کاری، تعطیلات رسمی و سیزده روز ایام نوروز را شامل نمی شود.

" کالاها در بسته‌ بندی های محکم و مطمئن ارسال می گردند. "